Morgen richting Cape Town !! - Reisverslag uit Paesens, Nederland van Sietske Faber - WaarBenJij.nu Morgen richting Cape Town !! - Reisverslag uit Paesens, Nederland van Sietske Faber - WaarBenJij.nu

Morgen richting Cape Town !!

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

31 Januari 2014 | Nederland, Paesens

Vandaag neem ik afscheid van mijn familie voor 3 maand, klinkt als een lange tijd maar die is zomaar weer voorbij
Nu nog druk bezig met mn tas in te pakken en nog de kleine dingetjes regelen! Er komt heel wat bij kijken, ben al weken bezig met voorbereiden.
Heb er heel erg zin in, maar tegelijkertijd is het ook erg spannend!
Morgen vlieg ik om 3 uur naar Londen, dat is mn eerste overstap, de tweede overstap is in Johannesburg en vanaf J'burg is het nog 2,5 uur vliegen naar Kaapstad! Zondag (2 febr) land ik om 1 uur 's middags, ik wordt door de organisatie van het vliegveld gehaald. De eerste 2 dagen verblijf ik in een studentenhuis met nog meer internationale vrijwilligers, en hebben we een oriëntatie dag !
Daarna wordt ik bij mijn gastgezin afgezet met nog 3 vrijwilligers, het is een gezin met 2 kinderen die ongeveer even oud als mij zijn dus dat is wel leuk :) Door bij een gastgezin te wonen leer je ook echt de cultuur kennen! En er wordt veel van de braai gegeten (soort bbq) dus het eten komt ook helemaal goed ;)
De school waar ik vrijwilligerswerk ga doen is 10 minuten lopen van mijn woonadres, dat is redelijk dichtbij! Op deze school ga ik helpen met het sports development en voor de rest de leraren assisteren. Het is een grote school met 500 kinderen in de leeftijd van 5 t/m 12.
Heb nu al contact met een paar dutchies en belgen die zaterdag ook naar Kaapstad vliegen, contacten leggen gaat heel snel !
Ben benieuwd waar ik straks terechtkom en hoe het allemaal gaat lopen, jullie horen van mij!

Liefs Sietske


  • 31 Januari 2014 - 13:09

    Virginia:

    Hi meid heel veel plezier in kaapstad kijk uit naar de rest van je verhalen en heel veel foto's ;p
    Liefs Virginia

  • 31 Januari 2014 - 13:20

    Rachmad:

    Veel plezier Siets!! We lezen alle verhalen wel weer!!

    Liefs Rachie en Miranda

  • 31 Januari 2014 - 13:46

    Selina Brouwer:

    Ej meid heeeeeel veel plezier en geniet ervan voor je t weet ben je alweer thuis!! Ga veel leuke dingen doen!! :) xx

  • 31 Januari 2014 - 23:12

    Lolkje Van Der Meulen- Boersma:

    Geniet ervan Sietske, het is vast een hele belevenis. Groetjes Wiebe en Lolkje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1263
Totaal aantal bezoekers 2385

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Vrijwilligerswerk Kaapstad

Landen bezocht: